Stránka 1 z 1

Kniha CRM - Řízení vztahů se zákazníky (V. Chlebovský) 13€+2

PoslaťNapísal: Pia Okt 21, 2011 4:06 pm
od makaronka
Ponukam na predaj novu knihu CRM - Rizeni vztahu se zakazniky (Vit Chlebovsky) + originalne este zabalene CD. Kniha je vo vybornom stave, jemne odrety horny roh. Ponukam za cenu 13 eur + 2 eura postovne. Neposielam na dobierku! Mail: daniela.kleinova(at)gmail.com

Publikace je určena: * pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM * pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení, kterými směry se dnešní obchod a marketing vyvíjí * pro vysokoškolské studenty jako odborný podklad k výuce marketingu
V podrobném průvodci se dozvíte: * proč dnes mluvíme o krizi tzv. tradičního marketingu * jak CRM vymezuje a definuje péči o zákazníka * jaké rozlišujeme vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a jak je co nejlépe ošetřovat * co udělat pro to, abychom správně pochopili a uspokojili zákaznické potřeby * jak co nejpřesněji analyzovat vnější a vnitřní prostředí * že rozeznáváme řadu nástrojů CRM a kdy které využít * co udělat pro to, abychom vytvořili optimální strategii * jak sestavit informační systém, který „přesně padne“ požadovaným potřebám * že mezi Knowledge Managementem a CRM existují velmi důležité vazby a proč bychom je měli respektovat * jaké existují metody a jak můžeme měřit úroveň CRM * co je metoda CRACK a jaké sleduje veličiny * co sledujeme pomocí matice SCAM. V publikaci najdete i praktické písemné vzory – dotazník firemní zdatnosti v řízení vztahů se zákazníky – které můžete využít ve vaší firmě, abyste poznali, jak jste na tom s úrovní vašeho obchodu i řízením vztahů se zákazníky.

Podrobnosti
Príloha: CD-ROM
Počet strán: 196 strán
Väzba: brožovaná väzba
Rozmer: 165×225 mm
Hmotnosť: 510 g
Jazyk: český jazyk
ISBN: 8025107981
Rok vydania: 2006